Jäsenkirje maaliskuu 2023

27.3.2023

Puheenjohtajan tervehdys

Liiton Sillä sinun työsi on tärkeä  -työpaikkakiertue poikkesi Turussa, mutta myös mm. Salossa ja Raisiossa. Turussa jäsenillämme oli mahdollisuus tavata liiton edunvalvontajohtaja Jukka Maarianvaara, joka kertoi saavutettujen palkankorotusten lisäksi vinkkejä eduskuntavaaliehdokkaan valintaan.  Samalla julkaistiin tutkimustulokset jytyläisten työntekijäkokemuksista Varsinais-Suomessa. Tarkemmat tiedot löydät esim. yhdistyksemme facebook-sivuilta.

Laita kalenteriisi jo ylös perhepäivä 17.6. Linnanmäellä ja liikunnallinen Jyty5-tapahtuma Ruissalossa 12.8. Mukavaa keväänodotusta kaikille!
Elina Kajanto, Jyty Lounais-Suomen puheenjohtaja

Ennakkotietoa: Yhdistyksen kevätkokous 25.5.2023

Yhdistyksen kevätkokous pidetään torstaina 25.5.2023 klo 17.30 alkaen Hotelli Kakolassa, Turussa. Kokouskutsu ja ilmoittautumisohjeet julkaistaan huhtikuussa, mutta kannattaa varata päivä jo nyt kalenteriin!

Jäsensuosittelun tehoviikot 1.3.-30.4.2023 – lahjakortti jo yhdestä jäsenestä!

Nyt jos koskaan on hyvä hetki suositella Ammattiliitto Jytyn jäsenyyttä kollegalle tai kaverille! Jäsensuosittelun tehoviikkojen aikana jokainen vähintään yhden uuden jäsenen hankkinut jytyläinen palkitaan lahjakortilla.

Kampanjan aikana 1.3.–30.4.2023 kaikki vähintään yhden uuden jäsenen hankkineet Jytyn jäsenet palkitaan GoGiftin 20 euron arvoisella SuperLahjakortilla. Lahjakortilla jäsenhankkija saa valinnanvapauden GoGiftin koko lahjavalikoimaan.

Lahjakortteja on jaossa yksi kappale per jäsenhankkija. Pyydäthän jäseneksi liittyvää henkilöä kirjoittamaan suosittelijan (eli sinun) sähköpostiosoite liittymislomakkeen lisätietoja-kohtaan. Lahjakortit toimitetaan sähköpostitse ennen kesälomakautta.

Tehoviikkojen aikana pyörii normaalisti myös Jytyn 1.1.–30.6. voimassa oleva suosittelukampanja, jossa voit ansaita hankittujen jäsenien määrän mukaan 30, 50 tai 150 euron arvoisen S-ryhmän lahjakortin. Tutustu tähän kampanjaan Jytyn nettisivuilla.

Sopimusneuvottelut

Ammattiliitto Jytyn nettisivuille on koostettu kaikki sopimusneuvotteluihin liittyvät tiedotteet ja informaatio. Lue lisää